Twisto FAQ

To nowoczesna metoda płatności, która pozwoli Ci zapłacić online za wybrany produkt, po jego otrzymaniu i sprawdzeniu – zupełnie za darmo.

Wybierz Twisto – Kup teraz, zapłać za 30 dni – na etapie płatności za zakupy. To wszystko. Nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Jeżeli chcesz odroczyć płatność nawet do 45 dni za darmo, zarejestruj się w Twisto.

Masz 30 dni, licząc od daty zakupu, na opłacenie zamówienia. Od razu po zakupie na maila otrzymasz od Twisto instrukcje dotyczące płatności. Rachunek możesz opłacić kartą, przelewem lub Blikiem.

Korzystanie z Twisto jest całkowicie bezpłatne, jeśli opłacisz rachunek w terminie. Płacisz tylko za to, co zamówisz.

Nie martw się, Twisto przypomni Ci e-mailem oraz SMS-em o zbliżającym się terminie płatności.

Możesz go łatwo wymienić lub zwrócić zgodnie z regulaminem sklepu. Po odesłaniu produktu zachowaj dowód zwrotu. Jeśli zapłaciłeś już wcześniej do Twisto – pieniądze wrócą do Ciebie.

Jeśli zbliża się termin płatności rachunku, a wymiana lub zwrot pieniędzy nie na- stąpiły, po prostu skontaktuj się z Twisto i poproś o wydłużenie terminu na spłatę. Zalecamy zachowanie listu przewozowego, możesz zostać poproszony
o przedstawienie dowodu zwrotu.

Aby odroczyć płatność na dłużej niż 30 dni, zarejestruj się w Twisto. Z kontem Twis- to możesz kupować przez cały miesiąc, a rachunek opłacasz do 15 dnia następnego miesiąca. W związku z tym termin zapłaty może sięgnąć nawet do 45 dni.

Możesz swobodnie wybrać inną metodę płatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakie są powody odrzucenia zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta Twisto.

Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną przez Twisto mailowo, aby uniknąć naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z płatnością, uprzedź o tym dział obsługi klienta Twisto.

Potrzebujesz informacji?

Obsługa klienta Twisto jest dostępna codziennie od 9:00 do 20:00 pod numerem (22) 263 02 10 lub pod adresem e-mail kontakt@twisto.pl.